Gönderen Konu: Avcı Sayfamız Geleneksel Bahar Toplantısı " 3 " Üzeyir Yaylası / UŞAK " NOTLARI "  (Okunma sayısı 68113 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Vahdet TOKAY

  • Dost Avcı
  • *****
  • İleti: 5725
  • Karma: 0
    • Google'a sor o beni tanıyor:):):)
belkide bilmeden üzdüğüm veya kalbini kırdığım kişinin elini öpüp geçmekti tasarım ama;

nasılsa mustafa abide gelecek dendiğinde ateşe veririken gecenin ayazını,kim ne sohbetlerin belini kıracağız hayallerimizin suya düştüğünü öğrendiğimde asıl ben çok üzülmüştüm.
derler ya herşey nasip kısmet!!!

kısmet olmadımı olmuyor denir ya öyle sayalım.ama ben yinede bi kaçamak yaparım belli olmaz yaşlıların sağı solu :):):)

sağlık olsun öncelikle babam gene görüşürüz.

sen bize lazımsın gerisi hikaye...

sağlıcakla...

Vahdet TOKAY
B Rh + 1962  EDİRNE     0 533 779 20 08
https://skydrive.live.com/?sc=photos


UYMAZSA

Çevrimdışı Ali ALTINKAYA

  • Dost Avcı
  • *****
  • İleti: 1809
  • Karma: 0
yani hakkaten bu ehtiyarların sağı solu heç  belli olmaz, bakarsın damlarız sayın Ersu. her şey nasip. az buçuk durumdan haberdardım, ama 32 dişim olmasa da, olanların 2.5 saat keman çalması varya; bu günlerdeki sıcaklara; sıcak dedirtmiyor doğrusu. üşüdüğüme sayıyorum.. ;) ;) ;)
Ali ALTINKAYA
AB Rh - 1952 Yenipazar AYDIN              www.yenipazarav.org

Çevrimdışı Yusuf KAŞIKÇI

  • Dost Avcı
  • *****
  • İleti: 1042
  • Karma: 0
Kafanı takma sevgili kardeşim Mustafa seneye cenabı Allah sag çıkarırsa Denizli Acıpayamda buluşur koklaşırız,her şey kısmet,kısmetten öteye yol gitmez derler eskiler,Tüm sevenlere sağlık ve sıhhat versin yaradan. ;) :) :)
Yusuf KAŞIKÇI
A Rh + 1950 Tarsus MERSİN


Çevrimdışı B.Ömür ÇİLİNGİR

  • Dost Avcı
  • *****
  • İleti: 2232
  • Karma: 0
Kısmetten öteye yol gitmez,
Bayram Ömür ÇİLİNGİR
0 Rh + 1986 Seyhan ADANA


Çevrimdışı Vahdet TOKAY

  • Dost Avcı
  • *****
  • İleti: 5725
  • Karma: 0
    • Google'a sor o beni tanıyor:):):)
ah bayram ah;şu son sayfayı ara ara okurdumda bunu yapmaya ne yürek var nede surat bende;

farkındamı bilmiyorum dostlar!!! bu son sayfada yazılanlardan kaçı hayatta,yada aramızda...

bir gün hep birlikte olup buluşacağız ki o nafile kaçarı olmayan buluşmada,o mahşeri kalabalıkta inşallah birbirimizi bulup tanırız...

aramızdan ayrılıp ebediyete geçen tüm gönül dostlarımıza gani gani rahmet diliyorum yaradandan...

nurlar içinde yatın sonsuz avlaklarda...
Vahdet TOKAY
B Rh + 1962  EDİRNE     0 533 779 20 08
https://skydrive.live.com/?sc=photos


UYMAZSA

Çevrimdışı Ali ALTINKAYA

  • Dost Avcı
  • *****
  • İleti: 1809
  • Karma: 0
Vahdet ustam kesinlikle buluşacağız. bu yazıyı okuyunca şöyle bir göz atınca hatıralar canlandı yine. ama sizin görmediğiniz, bilmediğiniz bir olayı sanıyorum aktarmalıyım. geçtiğimiz kasım ayı sonunda kongremizde konuşma yaparken, bir an sayın Ersu'dan bahsetmem gerekti. hayda bir duygu seli içinde buluverdim kendimi. iki göz iki çeşme derler ya aynen böyle. neden sonra toplayabildim kendimi. kongre çok çekişmeli, duygu sömürüsü yapılıyor sandılar ama, malesef gerçek bu. yani sayfalarda başlayan tanışma gerçeğe dönüyor ve avcılarımız gerçekten biribirlerine kaynıyorlar; etle tırnak gibi. inşallah nasip olur da, sarıyerde ki buluşmada, inşallah başka dostları da davet edeceğim Ýstanbuldaki.
Ali ALTINKAYA
AB Rh - 1952 Yenipazar AYDIN              www.yenipazarav.org