Gönderen Konu: ŞİLA artık Allah katında avlanacak...(İlhan DEVECİ)  (Okunma sayısı 6043 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Serdar BAKAL

  • Dost Avcı
  • *****
  • İleti: 1987
  • Karma: 0
  • VARLIĞIM, YܓCE TܓRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN..
>:(              iLHAN Hocamın affına sığınarak bu konuyu açıyorum.Ýnanın çok üzgünüz Ýlhan hocamın süper köpeği ÞÝLA doğum nedeni ile  hayatını kaybetmiştir.Hocamın acısını paylaşıyor çok üzgün olduğumuzu belirtmek istiyorum.
Serdar BAKAL  542 562 36 73
1982 Bandırma BALIKESİR
 

CADIGİLLERDEN LADY

www.youtube.com/Serdarbakal

Çevrimdışı Nadir ATA

  • Dost Avcı
  • *****
  • İleti: 995
  • Karma: 0
Ynt: ŞİLA artık Allah katında avlanacak...(İlhan DEVECİ)
« Yanıtla #1 : 09 Mayıs 2009, 20:22:12 »
Ýlhan Hocam için büyük kayıp..acısını paylaşır,Þila yada sonsuz avlaklarda gezmesini dilerim..

Ýyi köpekler erkan gidiyor maalesef...
Nadir ATA
B Rh + 1962  Sarıyer İSTANBUL


Çevrimdışı Berk KEMİK

  • Dost Avcı
  • *****
  • İleti: 1076
  • Karma: 0
Ynt: ŞİLA artık Allah katında avlanacak...(İlhan DEVECİ)
« Yanıtla #2 : 09 Mayıs 2009, 20:27:20 »
Bende dün duydum.Gerçekten üzücü bir durum.Allah başka keder vermesin ...
Berk KEMİK
1990  ANKARA / BARTIN
0534 863 15 32



Çevrimdışı Mustafa ÇİL 61

  • Dost Avcı
  • *****
  • İleti: 730
  • Karma: 0
Ynt: ŞİLA artık Allah katında avlanacak...(İlhan DEVECİ)
« Yanıtla #3 : 09 Mayıs 2009, 20:35:07 »
yapma abi yaa vallaha çok üzüldüm ilhan abi çok çok geçmiş olsun biliyorum neler hissettiğini aynı duygularıda ben yaşadım şimden sonra inşallah şila gibi iyi bi köpek bulursun
Mustafa ÇİL
1979 TRABZON


Çevrimdışı Mustafa PINARCI

  • Dost Avcı
  • *****
  • İleti: 601
  • Karma: 0
  • Remington 11/87
Ynt: ŞİLA artık Allah katında avlanacak...(İlhan DEVECİ)
« Yanıtla #4 : 09 Mayıs 2009, 20:38:26 »
Ýlhan hocam başın sağolsun allah başka keder vermesin
Mustafa PINARCI
A Rh - 1970 BURSA


Çevrimdışı Arslan BOZKURT

  • Dost Avcı
  • *****
  • İleti: 4807
  • Karma: 0
Ynt: ŞİLA artık Allah katında avlanacak...(İlhan DEVECİ)
« Yanıtla #5 : 09 Mayıs 2009, 21:09:32 »
Ýlhan hocam başın sağolsun..
Allah başka dert keder vermesin.
Arslan BOZKURT
A Rh - 1980  Havza SAMSUN


Çevrimdışı Vahdet TOKAY

  • Dost Avcı
  • *****
  • İleti: 5725
  • Karma: 0
    • Google'a sor o beni tanıyor:):):)
Ynt: ŞİLA artık Allah katında avlanacak...(İlhan DEVECİ)
« Yanıtla #6 : 09 Mayıs 2009, 22:02:26 »
Gerçekten üzücü bir durum.Allah başka keder vermesin ...
Vahdet TOKAY
B Rh + 1962  EDİRNE     0 533 779 20 08
https://skydrive.live.com/?sc=photos


UYMAZSA

Çevrimdışı Kurtuluş KARATAY

  • Dost Avcı
  • *****
  • İleti: 598
  • Karma: 0
Ynt: ŞİLA artık Allah katında avlanacak...(İlhan DEVECİ)
« Yanıtla #7 : 09 Mayıs 2009, 22:05:56 »
yaban da zevkle kendini seyrettiriyordu, gerçekten çok üzücü.....
Kurtuluş KARATAY
0 Rh + 1969 İZMİR

Çevrimdışı Fatih S.M.YAPAR

  • Dost Avcı
  • *****
  • İleti: 2919
  • Karma: 0
  • Browning phoenix Franchi black magic
Ynt: ŞİLA artık Allah katında avlanacak...(İlhan DEVECİ)
« Yanıtla #8 : 09 Mayıs 2009, 22:07:35 »
yabanda izlediğimiz o müthiş pointer, allah başka acı vermesin başınız sağolsun.
Fatih S.M.YAPAR
1976 Tarsus MERSİN


Çevrimdışı Serkan KARTALKAYA

  • Dost Avcı
  • *****
  • İleti: 4499
  • Karma: 0
Ynt: ŞİLA artık Allah katında avlanacak...(İlhan DEVECİ)
« Yanıtla #9 : 09 Mayıs 2009, 22:13:57 »
avlarınız fermasını zevkle seyrettıgımız poınter artık yok gercekten uzucu bır durum ilhan abı umarım bu son acı olur
Serkan KARTALKAYA
A Rh + 1982 Kağıthane İSTANBUL      

Çevrimdışı Hikmet AY

  • Dost Avcı
  • *****
  • İleti: 1914
  • Karma: 0
  • HERKES BAKTIĞINI GÖRܓR ? DܓRܓST OL YETERR.
Ynt: ŞİLA artık Allah katında avlanacak...(İlhan DEVECİ)
« Yanıtla #10 : 10 Mayıs 2009, 00:18:59 »
Ýlhan hocam başın sağolsun allah başka keder vermesin
Hikmet AY
B Rh + 1960 Tuzla İSTANBUL   0 532 436 59 44

Tuzla Aydınlı Mh Avc. Derneği  Başkanı

Çevrimdışı Faik TUFAN

  • Dost Avcı
  • *****
  • İleti: 3110
  • Karma: 0
  • İnandığı Gibi Yaşamayan Yaşadığına İnanmaya Başlar
Ynt: ŞİLA artık Allah katında avlanacak...(İlhan DEVECİ)
« Yanıtla #11 : 10 Mayıs 2009, 00:19:48 »
başınız sağ olsun...allah başka keder vermesin
Faik TUFAN           0 530 566 8626
0 Rh + 1972 Lüleburgaz KIRKLARELİ   


Çevrimdışı Mustafa ERSU

  • Dost Avcı
  • *****
  • İleti: 775
  • Karma: 0
Ynt: ŞİLA artık Allah katında avlanacak...(İlhan DEVECİ)
« Yanıtla #12 : 10 Mayıs 2009, 00:24:27 »
Ýlhan kardeşim.Başın sağolsun.
Mustafa ERSU
A Rh + 1955 İZMİR

Çevrimdışı ܓ.Yıldıray ÖZDEMİR

  • Dost Avcı
  • *****
  • İleti: 889
  • Karma: 0
Ynt: ŞİLA artık Allah katında avlanacak...(İlhan DEVECİ)
« Yanıtla #13 : 10 Mayıs 2009, 01:22:27 »
Hocam geçmiş olsun. Umarım ÞÝLA kadar iyi bir av dostunuz daha olur.
ܓmit Yıldıray ÖZDEMİR
1969 BURSA


Çevrimdışı Serdar BAKAL

  • Dost Avcı
  • *****
  • İleti: 1987
  • Karma: 0
  • VARLIĞIM, YܓCE TܓRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN..
Ynt: ŞİLA artık Allah katında avlanacak...(İlhan DEVECİ)
« Yanıtla #14 : 10 Mayıs 2009, 03:53:47 »
gerçektende iyi köpekler erken gidiyor, Ýlhan hocama buradan birkez daha sabır diliyorum...
Serdar BAKAL  542 562 36 73
1982 Bandırma BALIKESİR
 

CADIGİLLERDEN LADY

www.youtube.com/Serdarbakal